Myymälät auki nyt lauantaisin 10-16

17.12.2021

Etsimme nyt taloustiimiimme Hämeenlinnaan autosihteeriä/Myyntireskontranhoitajaa

Tule osaksi Kamuxin upeaa tiimiä! Kamuxin liiketoiminnan kasvaessa etsimme nyt taloustiimiimme Hämeenlinnaan


Autosihteeriä/Myyntireskontranhoitajaa

Toimit autosihteeritiimissä osana taloushallintoa. Tehtäviisi kuuluvat ensisijaisesti autoliikkeiden myyntireskontran ja maksuliikenteen hoito. Seuraat ja raportoit myyntisaamisia, hoidat perintää, käsittelet pankkitiliotteita ja laadit maksuaineistoja. Teet yhteistyötä asiakkaiden, rahoitusyhtiöiden ja myyjien kanssa autokauppaan liittyvissä asioissa. Työpaikka sijaitsee Kamuxin pääkonttorilla Hämeenlinnassa.


Toivomme sinulta hyvää ongelmanratkaisutaitoa, tarkkuutta, tiimityöskentelytaitoja ja oma-aloitteisuutta. Pidät langat käsissäsi keskittymällä olennaiseen, vaikka monta rautaa olisikin yhtä aikaa tulessa. Sinulla on tehtävään soveltuva koulutus ja työkielesi on suomi. Työkokemus taloushallinnossa, esimerkiksi myyntireskontranhoitajana tai autokaupan toimistotehtävissä, katsotaan eduksi.


Tarjoamme kansainvälisen ja vauhdikkaan työympäristön, mukavat työkaverit sekä vastuuta osana nopeasti kasvavan yrityksen talousosastoa.



Haemme autosihteeriä sekä vakituiseen työsuhteeseen että määräaikaiseen äitiysvapaan sijaisuuteen, joten kerro hakemuksessasi haetko ensisijaisesti vakituiseen vai määräaikaiseen autosihteerin työpaikkaan.



Kiinnostuitko?

Lähetä hakemuksesi ja palkkatoiveesi mahdollisimman pian rekrytointijärjestelmämme kautta, sillä paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Haku päättyy 31.12.2021. Lisätietoja puhelimitse talouspalvelupäällikkö Aslan Järvinen P.040 7590 496 tai E: aslan.jarvinen@kamux.fi.


Viimeisimmät