9.12.2021
Tule osaksi Kamuxin upeaa tiimiä! Etsimme nyt taloustiimiimme Hämeenlinnaan
Toimit ostoreskontranhoitajana osana taloushallintoa. Toivomme sinulta tarkkuutta, tiimityöskentelytaitoja, energisyyttä ja oma-aloitteisuutta. Sinulla on tehtävään soveltuva koulutus tai olet taloushallinnon opintojesi loppusuoralla. Kommunikoit sujuvasti suomeksi. Ruotsin kielen taito katsotaan eduksi. Työpaikka sijaitsee Kamuxin pääkonttorilla Hämeenlinnassa.
Sinulla on vahva halu kehittyä taloushallinnon ammattilaiseksi. Tehtäviisi kuuluvat ensisijaisesti ostolaskujen reititys, tiliöinti, maksuaineiston muodostaminen, toimittajarekisterin ylläpito, mahdollisten maksumuistutusten käsittely ja asiakaspalvelu. Tarjoamme kattavan perehdytyksen tehtäviin.
Tehtävä on kokoaikainen ja määräaikainen.
Tarjoamme kansainvälisen ja vauhdikkaan työympäristön, mukavat työkaverit sekä vastuuta osana nopeasti kasvavan yrityksen talousosastoa.
Kiinnostuitko? Lähetä hakemuksesi ja palkkatoiveesi mahdollisimman pian rekrytointijärjestelmämme kautta tästä linkistä, sillä paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Haku päättyy 21.12.2021. Lisätietoja puhelimitse talouspalvelupäällikkö Aslan Järvinen P. 040 7590 496 tai E: aslan.jarvinen@kamux.fi.