Etsimme nyt kahta ostoreskontranhoitajaa Hämeenlinnaan

Tule osaksi Kamuxin upeaa tiimiä! Etsimme nyt taloustiimiimme Hämeenlinnaan kahta

Ostoreskontranhoitajaa

Toimit ostoreskontranhoitajana osana taloushallintoa. Toivomme sinulta tarkkuutta, tiimityöskentelytaitoja ja oma-aloitteisuutta. Sinulla on tehtävään soveltuva koulutus ja kommunikoit sujuvasti suomeksi. Englannin kielen taito katsotaan eduksi. Työpaikka sijaitsee Kamuxin pääkonttorissa Hämeenlinnassa.

Vakituiseen työsuhteeseen haemme Sinua, joka olet työskennellyt taloushallinnossa ja sinulla on vähintään 2 vuoden työkokemus vastaavista tehtävistä. Hallitset kirjanpidon perusteet ja tunnet ostoreskontraan liittyvät arvonlisäverotuksen säännöt. Tehtäviisi kuuluvat ensisijaisesti ostolaskujen reititys, tiliöinti, maksuaineiston muodostaminen, toimittajarekisterin ylläpito, mahdollisten maksumuistutusten käsittely ja asiakaspalvelu.

Määräaikaiseen työsuhteeseen 30.9.2019 asti haemme Sinua, joka olet taloushallinnon opintojesi loppuvaiheessa tai vastavalmistunut ja työskennellyt jonkin aikaa taloushallinnon tehtävissä ja haluat kehittyä taloushallinnon ammattilaiseksi. Työkokemus ostoreskontrasta katsotaan eduksi. Tehtäviisi kuuluvat ensisijaisesti ostolaskujen reititys ja tiliöinti ja asiakaspalvelu.

Tarjoamme kansainvälisen ja vauhdikkaan työympäristön, mukavat työkaverit sekä vastuuta osana nopeasti kasvavan yrityksen talousosastoa.

Kiinnostuitko? Lähetä hakemuksesi ja palkkatoiveesi mahdollisimman pian tämän linkin kautta, sillä paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Haku päättyy 6.3.2019. Lisätietoja puhelimitse to 21.2. klo 9-11 ja ti 26.2. klo 13-15 pääkirjanpitäjä Kristina Suikki P.040 591 3397 tai E: kristina.suikki@kamux.fi.