Kamux etsii nyt digimarkkinointipäällikköä

Etsimme nyt iloiseen joukkoomme vahvan draivin omaavaa

(digi)Markkinointipäällikköä

Sinulla on hyvä ymmärrys siitä, mikä on esimerkiksi SEM:n, SEO:n, ohjelmallisen displayn ja somen, sekä muiden markkinointiaktiviteettien merkitys tuloksiin. Ymmärrät yksittäisten kanavien roolin ja niiden yhteispelin. Työkaluista hallitset mm. Google Adsin, Adformin, Facebookin ja GA:n.

Teemme hommia tuloskeskeisesti, joten persoonaltasi odotamme kasvun, tehostamisen ja kaupan nälkää. Erilaiset rajapinnat eivät sinua pelota, sillä työn ytimessä on datalähteiden yhdistäminen ja datan hyödyntämiseen perustuvat analyysit. Pelisilmä konversio-optimoinnin kehittämiseen on tärkeää. Rohkeus ja draivi testata erilaisia asioita ja parantaa verkkosivuston konversiota ovat keskeistä työssäsi.

Edellytämme tehtävässä hyvää suomen ja englannin kielen taitoa. Ruotsin kielen osaaminen on plussaa. Arvostamme markkinointitehtäviin soveltuvaa kaupallista korkeakoulututkintoa.

Jos kiinnostuit, hae paikkaa 15.3. mennessä tämän linkin kautta.