Kamux Outlet on kauppapaikka yritykselle, joka on kiinnostunut antamaan lisäkilometrejä hyvin palvelleelle kulkuneuvolle. Outlet-valikoimassa olevat autot myydään ilman Kamux-lisäpalveluita ja myyjävastuuta, edelleen myytäväksi, kunnostettavaksi tai varaosiksi.
Tämä ei ole kampanja tai erikoiserä – tämä on uusi, pysyvä tapa ostaa autoja fiksusti.
Yleistä tietoa:
-Suomi-auto (3-omistajaa)
Viimeisimmällä omistajalla vuodesta 2018 asti.
-Katsastus voimassa 8.10.2025 asti
-Huoltokirjan merkinnät:
28km, 2tkm, 19tkm, 40tkm, 61tkm, 80tkm, 101tkm, 132tkm, 166tkm, 187tkm, 213tkm, 242tkm, 281tkm,303tkm ja 339tkm. Jakohihna vaihdettu Fordilla 213tkm / 15.6.2021
Lähes kaikki huollot tehty Ford liikkeessä paitsi muutama yksittäinen huolto.
Kuvat huoltokirjasta ilmoituksessa
- Sisustalta auto äärimmäisen hyvässä kunnossa. Verhoilut, ohjainlaitteet ja paneelit ehjiä ja siistejä. Tuoksu raikas, ei haise tupakka tai eläimet.
Myös korin kunto äärimmäisen hyvä näille kilometreille. Etupuskurissa repsikan puolella 2cm naarmujälki. Repsikan puolen takakaaressa 2cm maalipala irronnut. Isompia epäkohtia ei ole
-Kesärenkaat Hankook Ventus Prime 4. 2kpl 5mm ja 2kpl 6mm kulutuspinnalla. Paistopäivämäärä 49/22
Varusteet:
Lämmitettävä tuulilasi
Lohko- ja sisätilanlämmitin
Vetokoukku
Vakionopeudensäädin
Pysäköintitutka taakse
Automaattinen ilmastointi
Keskuslukitus
Penkinlämmittimet
Sähkösäätöiset peilit
Sähköikkunat edessä
2x avain, 1x kaukosäädin
1x kesärenkaat vanteilla, toiset vanteet ilman kumeja
Viat:
Edellisen omistajan mukaan moottorin vikavalo palaa välillä. Auton ollessa meillä ei vikavalo ole palanut kertaakaan. Ed.omistaja käyttänyt auton Atoy Autohuollossa tutkittavana ja siellä tehty diagnoosi:
''Ei ahda kunnossa ja vikakoodi ahtopaineisiin uusiutuu heti. Muiden vikakoodien osalta vain seurantaan sillä ne saattaa johtua tästä.
-Imuilmajärjestelmä savutestattu vuotojen varalta->ei vuotoja
-Hukkaportin toiminta testattu alipaineella. Liikkuu eikä vuotoja
-Testerillä selattu moottorinohjaimen dataa. Jarrutehostimen alipaine ei mene ohjearvoihin vaan on hitusen liian matala -> alipainepumppu tuottaa liian vähän alipainetta ja pumpun yksisuunta venttiili ahtopaineensäätimelle vuotaa --> Turbon hukkaportti ei saa tarpeeksi alipainetta toimiakseen viallisen alipainepumpun takia. Lisäksi huomattu että alipainepumppu on sylkenyt öljyä ahtopaineen säädin solenoidin sisään. Suositellaan myös sen vaihtoa''
Kustannusarvio yhteensä alipainepumpun, solenoidin ja letkujen uusinnalle on ollut 920e.
Autoon ei ole erikseen tutkittu Kamuxin toimesta.
Autolla suoritettu koeajo jonka aikana ei ole havaittu mitään kolinoita alustasta, jarrutuntuma hyvä, kytkintuntuma hyvä, auto yleisesti ajettavuudelta hyvän tuntuinen.
Koeajohetkellä auto tuntui normaalilta. Koeajon jälkeen lämpimällä moottorilla käynnistäessä kierrokset pomppi ja kone kävi ''nykivästi'' noin 15 sekunnin ajan.
Comfort Pack: Kaksoisautomaattinen ilmastointi (DEATC); ajovaloautomatiikka, automaattiset tuulilasinpyyhkijät, automaattisesti himmentyvä taustapeili, saattovalot
Keskikonsoli: Premium, kiinteä kyynärnoja säilytyslokerolla, virtapistoke edessä ja takana; Z:n muotoinen käsijarrun kahva
Trend Seat Pack: Etumatkustajan istuin 4 suuntaan manuaalisesti säädettävä, kuljettajan ja etumatkustajan istuimessa manuaali ristiseläntuen säätö
Tuulilasi: Lämmitettävä ja lämmitettävät pesusuuttimet
Vetokoukku: Vetokoukun esiasennussarja (sis. mäkilähtöapu ja perävaunun hallintajärjestelmä)
Tarkista varusteiden ja tietojen oikeellisuus myyjältä.